Obserwatorzy

czwartek, 30 grudnia 2010

Zaskoczona - 2 autografy na zakończenie roku.

Hello.
Dzis czekaly na mnie 2 koperty, jedna z Polski a druga z USA. Byla to moja sase - czyli juz wiedzialam, ze to od kogos, komu wyslalam fotki.
Zdjecie bylo od mojego ukochanego rezysera Johna Carpentera. Uwielbiam go za filmy typu "Halloween", "Ucieczka z NY" itd.
Druga koperta byla od Natlii Lesz. Wyslalam do niej maila i otrzymalam oryginalny podpis na jej zdjeciu.

[eng]
Today I recived 2 envelopes. One was from here, from Poland and the second was my SASE from the USA. I knew that it was from someone, to whom I send a photo. It was from one of my favourite dirctors John Carpenter, the director of "Halloween" or "Escape from NY". I am very happy.
The second envelope was from a polish singer Natalia Lesz. I wrote an email to her and she send me her signed photo.

1. John Carpenter


wyslane: list, 1 zdjecie, sase
send: letter, 1 photo, sase
kiedy/when: 19.11.2010
otrzymane: moje zdjecie podpisane i z dedykacja w mojej sase + doplacil za znaczek :)
recived: my photo signed and perosnalised in my sase + he paid more for the postage
kiedy/when: 30.12.2010

2. Natalia Lesz


wyslane: mail
kiedy: 10.10.2010
otrzymane: jej zdjecie z podpisem
kiedy: 30.12.2010

Happy New Year 2011
:*
K.

1 komentarz:

  1. Hej! Gratuluję :)
    U mnie nn z podsumowaniem 2010 roku, serdecznie zapraszam :)
    lovely-autographs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.