Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

Cindy Sampson - Supernatural success!

Cindy Sampson - Lisa z Supernatural :) Uwielbiam ją tam i jestem strasznie szczęśliwa, że odpisała! Pisałam z nią na twitterze i podała mi adres, gdzie mogę wysłać list. Napisała mi już w październiku, że wysłała i co? Już prawie straciłam nadzieję, ze coś przyjdzie a tu dziś taka niespodzianka! Do tego dołączyła liścik dla mnie, niestety wam go nie pokażę, ale same miłe rzeczy napisała. Cudowna <3


The amazing Lisa from Supernatural! I love here there and I am very happy that she answered me! I wrote to her on twitter, where I got an address from her. She answered me, that she got the letter and send me one back, and that was in october! I was almost loosing hope till I got a surprise today! She even wrote me a sweet note <3



wysłane: 1 zdjęcie, list, sase.
sent: 1 photo, letter, sase.
kiedy/when: 12.06.2013
otrzymane: zdjęcie podpisane i z dedykacją.
recived: my photo signed and personalised.
kiedy/when: 24.01.2014

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.