Obserwatorzy

czwartek, 27 stycznia 2011

Dennis i Alexander :D

Hello.
W tym tygodniu dostalam 2 nowe autografy. Pierwszy w poniedzialek i to JAKI. Od Alexandra Skarsgarda - czyli Erica z "True Blood". Nawet nie potrafie opisac jak sie ciesze. Drugi dostalam dzis od swietnego aktora Dennisa Quaida.

1. Alexander Skarsgard
wyslane: list, 2 zdjecia, sase
kiedy: 3.01.2011
otrzymane: oba zdjecia podpisane i zadedykowane, z czego jedno z dedykacja dla mojej mamy tak jak prosilam :)
kiedy: 24.01.2011

2. Dennis Quaid

wyslane: list, 2 zdjecia, sae
kiedy: 17.11.2010
otrzymane: moje dwa zdjecia podpisane w mojej sae
kiedy: 27.01.2011

* Jesli chodzi o Alexandra Skarsgarda to napisalam do niego drugi list i jutro wysle, bo mam jeszcze 2 zdjecia, ktore bardzo bym chciala miec podpisane, a poki jest na planie to musze to wykorzystac. Uwielbiam go w "True Blood" i jestem strasznie szczesliwa, ze tak szybko otrzymala odpowiedz.
* Wyslalam juz naprawde mnostwo listow, nie wspominajac juz o mailach i ciesze sie, ze zaczynaja w koncu przychodzic. I tak na te najwazniejsze jeszcze czekam, ale jednym z moich #1 jest wlasnie Alexander, wiec cos juz jest.
* Musze sie jutro wybrac na poczte - mam kolejne 6 listow do wyslania.
A jak u Was?
Informujcie mnie o nn.
K.



7 komentarzy:

  1. Gratuluj :* moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Autographweb

    OdpowiedzUsuń
  3. nowa notka na autografy-alys.blog.onet.pl
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nn. moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  5. To znów ja ;) Chciałabym prosić o adres do Alexandra Skarsgarda, bo także jestem wielką fanką Czystej Krwi ! Mój mail possibility19@yahoo.com Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze podaj adres ALEXA. <3
    Szaleje za nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. PROSZĘ DAJ ADRES DO ALEXANDRAA.<3 <3 <3 <3
    .! ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.