Obserwatorzy

piątek, 18 lutego 2011

Reno, Gosling i Harris!

Hello.
Caly tydzien byly u mnie pustki. Juz watpilam, ze cos dostane, a tu dzis 5 kopert do mnie! Niestety 2 to byly RTS, ale to nic. Bede probowala gdzie indziej :)
2 listy byly z USA i jeden z Francji! Do Francji wysylalam tylko kilka listow, a wiekszosc juz otrzymalam. List byl od wspanialego aktora - Jean Reno! Wyslalam mu 2 zdjecia i to dosc dawno temu, a dzis przyszedl odzew. 2 list byl od Charlaine Harris - autorki ksiazek, na podstawie ktorych nakrecono moj kochany serial "True Blood". No i wreszcie 3 list byl od aktora Ryana Goslinga. Bardzo go lubie, szczegolnie za role w "Pamietniku". Wyslalam mu 2 zdjecia, ale podpisal tylko jedno. Jak bede miala okazje to wysle mu jeszcze to drugie do podpisania :)

1. Jean Reno.


wyslane: list, sae, 2 zdjecia, IRC
kiedy: 12.11.2010
otrzymane: moje 2 zdjecia podpisane, w mojej sae. Moj IRC dostalam z powrotem.
kiedy: 18.02.2011

2. Charlaine Harris


wyslane: email
kiedy: 17.01.2011
otrzymane: naklejka z podpisem :)
kiedy: 18.02.2011

3. Ryan Gosling


wyslane: list, sase, 2 zdjecia
kiedy: 14.01.2011
otrzymane: moje 2 zdjecia, ale tylko 1 podpisane w mojej sase.
kiedy: 18.02.2011

Moze w koncu dzis znajde chwilke by napisac te 2 listy, ktore chce koniecznie wyslac. Sa one na plan filmowy, a z tego co wiem to kreca tylko do konca marca, wiec musze sie kopnac :D
A jak u Was?
K.

7 komentarzy:

  1. U mnie nn. moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nn. moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    U mnie nn
    Serdecznie zachęcam do przeczytania
    www.autografy-dominisi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. witam i zapraszam. bardzo fajna masz kolekcje
    http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prośba o adres do Ryana Goslinga, Agnieszka mail zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, ja też baaardzo proszę o adres Ryana :D
    Ania - ana_em@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o namiary na Jeana Reno ;) n-e-g-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.