Obserwatorzy

czwartek, 10 lutego 2011

2 wymarzone :)

Hello.
Dzis znow czekaly na mnie 2 listy. W dodaku znow z niepodbitymi znaczkami, takze jak mi sie skoncza znaczki to mam ich mnostwo na kopertach :D
Pierwsza od swietnego aktora, jednego z moich ulubionych ostatnio - Gerarda Butlera!
Za to druga byla WOW... niesamowite zaskoczenia i taaaaakie zadowolenie! Uwielbiam serial "Vampire diaries" wiec oczywiscie musialam napisac do kilku osob z obsady i dzis dostalam od jednej z nich, a mianowicie od serialowej Caroline - Candice Accola! Jak ja ja uwielbiam w serialu, jest swietna! Tak sie ciesze, bo jedno zdjecie mam z dedykacja :P

1. Gerard Butler


wyslane: list, 2 zdjecia, SASE
kiedy: 19.11.2010
adres: z fanmaila 
otrzymane: moje 2 zdjecia, ale tylko jedno podpisane w mojej SASE.
kiedy: 10.02.2011

2. Candice Accola!



wyslane: list, 2 zdjecia, SASE
kiedy: 3.01.2011
adres: plan filmowy Vampire Diaries
otrzymane: moje 2 zdjecia, jedno z dedykacja w mojej SASE
kiedy: 10.02.2011

Bardzo sie ciesze z tych zdjec, niesamowicie! Ostatnio nareszcie zaczely przychodzic do mnie moje powysylane prosby! Jeszcze ich sporo zostalo, ale juz duzo przyszlo! Jutro ide wyslac 2 listy :) Na plany filmowe, do wspanialych facetow :) Ale pochwale sie jak dostane autografy!
K.

7 komentarzy:

  1. Gratuluje !! Od Candice też jest moim wymarzonym autografem :)moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ! Dziewczyno ale sukces ! Zazdroszczę niesamowicie grafu od Candice ;D
    A Caroline jest moją ulubioną postacią w TVD.
    koniecznie musze spróbować i do niej napisać.
    GRATULUJĘ
    autografy-alys

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie Gratuluje
    A u mnie nn :)
    autografy-dominisi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhhhhhhhh ! Jakżeż Ci zazdroszczę Candice. Moje listy do obsady TVD również czekają na wysłanie.
    U mnie również nn . Zapraszam.
    {kolekcja-autografów}. ! Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Świetne grafy :) Mnie otrzymanie wymarzonego autografu zawsze motywuje do pisania nowych listów :)
    U mnie nn, serdecznie zapraszam
    lovely-autographs

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)) Wspaniały blog :) Bardzo lubię tu zaglądać. Zapraszam Cię na mojego bloga [www.autografy-weroniki.blog.onet.pl] - dawniej Autografy-Ronnie ;) Pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowa notka :)
    zapraszam <3
    autografy-alys

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.