Obserwatorzy

sobota, 4 grudnia 2010

3 nowości ;)

Hello. 
Nie mialam jeszcze czasu sie pochwalic nowymi nabytkami w tym tygodniu.

1. Amanda Seyfried


wyslane: tylko list
kiedy: 12.10.2010
otrzymane: zdjecie z autografem i dedykacja, ale nie jestem pewna czy autograf jest oryginalnie napisany czy nadrukowany, i czy dedykacje ona pisala
kiedy: 1.12.2010

2. Misha Collins - uwielbiam go w Supernatural :)


(beznadziejnie zeskanowalam :D )

wyslane: list, irc, sae i foto
kiedy: 20.10.2010
otrzymane: inne foto z autografem oryginalnym i dedykacja, ledwo widoczna i innym kolorem, ale to samo pismo :D
kiedy: 1.12.2010

3. Christopher Lambert

wyslane: list, IRC, sae i foto
kiedy: 12.11.2010
otrzymane: moje foto podpisane i z dedykacja
kiedy: 2.12.2010

Jestem bardzo zadowolona. Ale do Amandy napisalam juz kolejny list i wyslalam moje wlasne zdjecia :) Mam nadzieje, ze mi podpisze :)
W tym tygodniu nareszcie udalo mi sie zainstalowac drukarke, wiec moge sobie sama w domku drukowac fotki i skanowac! Mysle, ze jeszcze w tym tygodniu wysle pare listow i na ten rok koniec. Poczekam az mi poprzychodza te co wyslalam. 
Informujcie mnie o nn :)
Buziaki ;*
K.

3 komentarze:

  1. autografy-alys4 grudnia 2010 04:24

    gratuluję , od Amandy jest oryginalny :)
    przynajmniej tak wygląda. A wysłałaś do niej SASE czy SAE ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Od Amandy jest Oryginalny. moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Kochana ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.