Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Alona Tal "Supernatural"

Kolejny sukces z mojego ulubionego "Supernatural". Tym razem od Alony Tal, grającej Jo Harvelle. Wysłałam do niej niecały miesiąc temu i już odpowiedź. Podpisała oba moje zdjęcia, ale chyba piszę niewyraźnie bo napisała zamiast KAROLINA to KAWLINA :)
Ale to nic! Uwielbiam te zdjęcia, oba są z filmu, a takie są najlepsze!




wyslane: 2 zdjęcia, list, sae, irc.
sent: 2 photos, letter, sae, irc.
kiedy/when: 22.10.2012 
otrzymane: moje zdjęcia podpisane i z dedykacją.
recived: my photos signed and personalised.
kiedy/when: 13.11.2012
adresVV "Cult" (adres nadal aktualny do 13.12.2012!)


5 komentarzy:

  1. gratuluję tak szybkiego sukcesu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. och, lubię Supernatural, ale jej... no cóż, wiesz jak brzmi koniec zdania. :p
    Tak czy inaczej gratuluję! : ))
    Pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha.. a ja ją bardzo lubiłam :P... hihi, ale czekam aż w końcu mi napiszesz, że kogoś lubisz :*

      Usuń
  3. Gratuluję, uwielbiam ją ;). Wysłałam do niej w lipcu, ale nie VV, tylko na adres agencji, mam nadzieję, że też mi odpisze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że odpisze Ci wkrótce. Gdybyś chciała spróbować to adres "Cult" jest jeszcze ważny do połowy grudnia :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.