Obserwatorzy

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Deborah Ann Woll i Kristy Swanson!



1. Deborah Ann Woll - Jessica "True Blood"



wyslane: list, sase, 2 zdjecia .
sent: letter, sase, 2 photos.
kiedy/when: 31.01.2011
otrzymane: moje zdjecia podpisane i z dedykacja w mojej sase.
recived: my photos  signed and personalised in my sase.
kiedy/when: 30.11.2011
adres: fanmail.biz




2. Kristy Swanson - Buffy the Vampire slayer (movie)



wyslane: list, sase, 2 zdjecia .
sent: letter, sase, 2 photos.
kiedy/when: 04.05.2011
otrzymane: moje zdjecia podpisane i z dedykacja w mojej sase.
recived: my photos  signed and personalised in my sase.
kiedy/when: 05.12.2011
adres: fanmail.biz





6 komentarzy:

  1. Zapraszam na NN :)
    http://evade-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam na NN :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, mogła byś mi podać adres aktorów ze zmierzchu. POdaje e-maila kozieniza@interia.pl możesz też napisać na gg.13835721.

    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.