Obserwatorzy

wtorek, 1 marca 2011

3 nowe - i to jakie! aaaaaa...

Hello.
Jak ostatnio były pustki, tak dzis czekaly na mnie 3 koperty. Wszystkie z USA i wszystkie od znakomitych aktorow. Alez jestem szczesliwa, niesamowicie! Pierwsza była od Johnny`ego Deepa. Uwielbiam go, jest niesamowitym aktorem. Wyslalam mu 3 zdjecia, jednak podpisal mi tylko jedno. Mam nadzieje, ze to oryginal, ale bede probowac do niego jeszcze VV, jak tylko bede miala jakis adres.
wyslane: list, 3 zdjecia, sase
kiedy: 23.11.2010
otrzymane: moje 3 zdjecia, ale tylko 1 podpisane w mojej sase.
kiedy: 1.03.2011

(aktualizacja 2012 - AP)

Druga byla od Hugh Jackmana. Jeju, jak ja go kocham :D.. Szczegolnie jako Volverina :) Jest boski. Strasznie sie ciesze, ze dostalam jego autograf. Tak samo jak z Johhnym mam nadzieje, ze oryginal, ale mimo wszystko bede do niego pisala jeszcze VV. Wyslalam mu 2 zdjecia, ale tylko jedno podpisal. Jednak cos mi sie wydaje, ze to autopen albo cos takiego :(
Troszke zle widoczny autograf, bo podpisal sie w ciemnym miejscu, ale pisze na nim
"Best wishes, thanks Hugh Jackman".

wyslane: list, 2 zdjecia, sase
kiedy: 23.11.2010
otrzymane: moje 2 zdjecia, ale tylko 1 podpisane w mojej sase.
kiedy: 1.03.2011

(aktualizacja 2012 - AP)

Trzecia byla od Erica z True Blood, czyli Alexandra Skarsgarda ;] Looooove! Juz mam jedno jego zdjecie z autografem, a teraz mam kolejne dwa! I na pewno oryginalne ;] Pisalam na plan "True Blood". Jest boski. Oba podpisal i oba z dedykacja!


wyslane: list, 2 zdjecia, sase
kiedy: 31.01.2011
otrzymane: moje 2 zdjecia podpisane i z dedykacja w mojej sase
kiedy: 1.03.2011

Dzis wyslalam kolejna porcje listow - 7 :) 2 na plan "Supernatural" do Kanady, 4 do agencji w USA i 1 do UK :) Wczoraj dostalam tez RTS ;/... buuu i najgorsze, ze nie mam zadnych informacji o tym aktorze, a jedyny adres, ktory znalazlam jest zly. Moze ktos ma jakies namiary na Bolo Yeung`a??????????
Jak u Was?
K.

4 komentarze:

  1. Gratuluje :* Szczególnie Johnnego :) moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Johnnyho autogram je určitě autopen a ten autogram od Hugh Jackmana též. Včera jsem taky dostala tenhle autogram od Johnnyho a je to vidět, jeho originální autogram se dá získat asi jen osobně.

    Btw. I assumed, since I could understand almost everything in Polish, I'll write my comment in Czech, sorry if you can't understand:(

    OdpowiedzUsuń
  3. O gratuluję ! : ) Zapraszam na nową notkę ! : ) Pozdrawiam.
    {kolekcja-autografow.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluję, zwłaszcza Johnny'ego Depp'a :) Też mam od niego autograf, niestety nadruk
    lovely-autographs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.