Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

Kayla Ewell - Vampire Diaries success!

Kayla Ewell - Vicky z serialu "Pamiętniki Wampirów". Mimo, że była męczącą postacią to i tak bardzo ją lubiłam. Dlatego bardzo się cieszę, że mi odpisała i to z tak piękną dedykacją! Pisałam do niej na twitterze i podała mi adres, na który mogę do niej list wysłać (bo już kiedyś próbowałam i nic). Zadziałało i po miesiącu dostałam piękną odpowiedź.

[eng.]
Vicky from "Tha Vampire Diaries". Even if her character was a little anoying, I liked her :) I am very happy that she wrote mi back so quick and with such a sweet note! I wrote to her on twitter, and she gave an address I could use (I tried her earlier, but with no luck). It worked, and after one month I got my photo back signed :)






wysłane: 1 zdjęcie, list, sase.
sent: 1 photo, letter, sase.
kiedy/when: 25.09.2013
otrzymane: zdjęcie podpisane i z piękną dedykacją.
recived: my photo signed and personalised.
kiedy/when: 28.10.2013
address: Magnolia Entertainment
9595 Wilshire Blvd.
Suite 601
Beverly Hills
Ca 90212

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałego sukcesu ;D Niedługo będę pisać i dziękuję za adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna dedykacja *.*
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Fakt, była męcząca. Wydaje mi się, że po prostu scenarzyści nie mieli na nią dobrego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.