Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2011

Maj - 3 zaległe :)

1. Colin Firth.


wyslane: list, sase, 2 zdjecia
sent: letter, sase, 2 photos
kiedy/when: 9.05.2011
otrzymane: moje 2 zdjecia podpisane i z dedykacja, w mojej sase.
recived: my 2 photos signed and personalised in my sase.
kiedy/when: 18.05.2011
adres: fanmail.


2. Emily Deschanell.



wyslane: list, sase, 2 zdjecia
sent: letter, sase, 2 photos
kiedy/when: 23.03.2011
otrzymane: moje 2 zdjecia niepodpisane ale dodatkowo jedno jej zdjecie pp, w mojej sase.
recived: my 2 photos unsigned  in my sase, and her photo a pp.
kiedy/when: 19.05.2011
adres: fanmail, "Bones" set.


3. Dana Delany.




wyslane: list, sase, 3 zdjecia
sent: letter, sase, 3 photos
kiedy/when: 9.05.2011
otrzymane: moje 3 zdjecia podpisane i z dedykacja, w mojej sase.
recived: my 3 photos signed and personalised in my sase.
kiedy/when: 24.05.2011
adres: fanmail.


i dostalam jednego RTS - od Joshuy Jackson, z serialu "Fringe". Pisalam na plan, wiec nie wiem czemu - ale sprobuje za jakis czas ponownie.
Przepraszam, za brak nowych wpisow ostatnio, ale nie mialam kompa. 
Dopiero dzis nadazyla sie okazja :)

Wypchanych!
K.

3 komentarze:

  1. Mega gratulacje! Imponująca kolekcja! Jeśli mogę Cię o coś zapytać, to na jaki adres wysłałaś sase do Dana Delany i czy wysyłałaś może do innych desperatek. Jeszcze raz Super Blog

    paulina93.05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie a ja mam autograf Natalii Leszcz i Klaudii Dudak (klaudzia) mapewno jej nie znacie bo jest jeszcze mało znana ale ma przepiękny głos i sama też jest super !! wystarczy napisać na jej e-maila i reszty się dowiecie (klaudiska9520@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.