Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2013

David Giuntoli - another GRIMM success!

David Giuntoli - znany jako detektyw Nick z serialu "Grimm". To mój drugi sukces z tego planu w tym tygodniu, a czekam na jeszcze 3 odpowiedzi :) Bardzo się cieszę, że znalazł czas by mi odpowiedzieć. Szkoda, że nie napisał, że to dla mnie, żadnej dedykacji ani nic, a widziałam, że kilka osób dostało od niego z dedykacją! Szkoda, ale i tak jestem szczęśliwa, że odpisał. Lepsze to niż nic.

[eng]
David Giuntoli - best known as detectiv Nick from "Grimm". It`s my second success from this set in this week, and I am waiting for 3 more :) I am very happy that he found the time to answer me. Although I am a little bit sad, that he didn`t personalised my photos. I saw that some people who got their answer, had it with a little note and personalised. I am a bit dissapointed, but I am also happy that he answered me. Better then nothing.



wyslane: 2 zdjęcia, list, sase.
sent: 2 photos, letter, sase.
kiedy/when: 22.07.2013 
otrzymane: oba podpisane.
recived: both signed.
kiedy/when: 08.08.2013
address: via "Grimm".

11 komentarzy:

  1. Chciałam Cię zaprosić na nowo powstały blog z autografami, oraz zdjęciami gwiazd. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do linek i informować się o nowych notkach. 
    Pozdrawiam autografy-i-zdjecia-justysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, gratulacje :) śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, a dziś mogę wreszcie Cię zaprosić na mojego własnego bloga :)
    http://nitek-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo mi miło, że tu zaglądasz! Cieszę się, że i ja mogę sprawdzać co u Ciebie, pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.