Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Amy Gumenick - Supernatural success :)



Amy Gumenick - świetna młoda aktorka, znana z wielu seriali. Ja najbardziej lubię ją jako młodą Mary Winchester w serialu "Supernatural" :) Bardzo się cieszę, że w końcu dostałam od niej odpowiedź. Pisałam na dwa różne adresy, więc cieszę się tym bardziej, że choć jeden był dobry :D

[eng.]
A great young actres, know for playing in many tv shows. I like her the most in "Supernatural", where she is playing the young Mary Winchester :) I am very happy about this success! I tried her via two different addressess, so I am happy that one of them worked :D




wysłane: 2 zdjęcia, list, sase.
sent: 2 photos, letter, sase.
kiedy/when: 22.08.2013
otrzymane: zdjęcia podpisane i z piękną dedykacją.
recived: my photos signed and personalised.
kiedy/when: 05.11.2013
address:
c/o Flutie Entertainment
9320 Wilshire Blvd. #202
Beverly Hills, CA 90212

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Choć gdybyś nie napisała, że to młoda Mary Winchester, to w życiu bym nie skojarzyła...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) bardzo podoba mi się jej pismo :) czyżby miała polskie korzenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja ostatnio 'dostałam' od niej retweet na twitterze i byłam szczęśliwa jak nie wiem :D A co dopiero jakbym dostała od niej taki piękny autograf! Mam pytanie. Skąd ty bierzesz adresy do tych gwiazd? Jak np. piszesz via 'tu nazwa' to szukam tego wszędzie i nie znajduję. Pomóż proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wielkie gratulacje ! Po ponad roku wracam do działaności Autografów Etiennette :)
    Zapraszam
    http://autografy-etiennette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! Nie oglądałam jeszcze tego serialu ;c
    http://autography-domino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.