Obserwatorzy

środa, 2 marca 2011

Nikki Reed :)

Hello.
Dzis kolejna koperta na mnie czekala. Z USA, a w środku zdjęcia od wspaniałej aktorki Nikki Reed. Bardzo ją lubię od czasu filmu "trzynaście", a po "Zmierzchu" to juz bylam nia zachwycona. Swietna z niej aktorka :)
Oba zdjecia mi podpisala i zadedykowala!
I wcale dlugo nie czekalam, bo napisalam do niej na poczatku stycznia.

[eng]
Today I recived one envelope from the USA. It was from the fabolous actress Nikki Reed. I like her so much, after I saw her in the movie "Thirteen", and now after "Twilight" I like her even more! She is just fantastic. And I didn`t have to wait that long, because I wrote to her in January. She signed both photos, that I send her and personalised them!

 


wyslane: list, 2 zdjecia, sase
sent: letter, 2 photos, sase
kiedy/when: 3.01.2011
otrzymane: moje 2 zdjecia podpisane i z dedykacja w mojej sase.
recived: my 2 photos back signed and personalised in my sase
kiedy/when: 2.03.2011
adres: fanmail.

K.

5 komentarzy:

  1. Oh Nikki ! Też ją uwielbiam . Jej autograf był moim wymarzonym ! I również czekałam niedługo .Gratuluję sukcesu ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisałam w grudniu i czekam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje
    U mnie nn
    Zapraszam
    autografy-dominisi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;) Mogłabyś wysłać adres, na który pisałaś tutaj: ola133@onet.eu ? Byłabym ogromnie wdzięczna ;) Jestem nowa w tym temacie i nie za bardzo potrafię jeszcze szukać adresów ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć : ) Gratuluję autografu i mam wieeelką prośbę. Zbieram autografy od niedawna no i... mam problem. Przeglądam takie blogi jak Twój i szczerze nie mam pojęcia co to jest SAE lub SASE. Skąd brać zdjęcia aby gwiazdy się na nich podpisały? Proszę... Liczę na Twoją pomoc. Odpisz na : beverly.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.