Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

Pustki od 2 miesięcy!

Czasem są takie dni, a nawet tygodnie... że nic nie przychodzi! Ale nie daję się zniechęcić. Od 2 miesięcy u mnie pustka. Nic nie przychodzi.
Wysyłam twardo i czekam niecierpliwie na pocztę.
Dziś pójdzie kolejne 5 listów.
4 na adresy prywatne i 1 VV.
Może dziś wieczorkiem będę mogła się czymś pochwalić, trzymajcie kciuki tak jak ja trzymam za Was. I informujcie mnie o nn - tu i na FB :)

Przy okazji zapraszam Was na mojego Fanpage`a.
Będzie mi miło, jeśli go polubicie.
Dziękuję :)
K.

Miło by było go spotkać ;]


4 komentarze:

  1. Wyglądam za okno i widzę właśnie November rain...
    Dziękuję za komentarz, a co do weryfikacji obrazkowej - jeśli mi się uda dojść, gdzie mogę to wyłączyć - wyłączę. To już nie pierwsza skarga. :p

    I mogę się założyć, że teraz narzekasz, a za tydzień znajdziesz w skrzynce prawdziwą bombę, jak Meryl czy Julia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciągle November Rain :).... Widzę, że już Ci się udało to wyłączyć, cieszę się :* ...
      Mam nadzieję, że niedługo coś przyjdzie bo już mi smutno!

      Usuń
  2. współczuję :)
    pewnie jak teraz nic to potem się sypnie dużo listów, ja tak miałam ;p
    powodzenia ;D

    (wyłączyłam weryfikację)

    OdpowiedzUsuń
  3. When you will receive answers, your mailbox will explode. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.