Obserwatorzy

środa, 2 lutego 2011

3 nowości :)

Hello.
Dzis totalne zaskoczenie. Zawsze listonosz chodzi ok 14, a dzis byla przed 15! I przyniosla mi 4 listy. 2 byly od jednej osoby, takie same wiec moze isc jeden na wymiane.

1.Salma Hayek

wyslane: list
kiedy: 2.11.2010
otrzymane: zdjecie PP
kiedy: 2.02.2011
Wiedzialam, ze przyjdzie pp bo podobno tylko takie Salma wysyla. Ale jak kiedys bede miala okazje to sprobuje wyslac jej swoje zdjecia do podpisu

2. Alyssa Milano

wyslane: mail
kiedy: 9.10.2010
otrzymane: 2 duze zdjecia A4, z podpisem PP. Musialam wyslac maila 2 razy bo mi 2 takie same wyslali. Pisalam tez do niej list, ale mysle, ze to przyszlo z maila, bo adres i nazwisko sa poprawnie napisane.
kiedy: 2.02.2011

3. Katherine Deneuve


wyslane: list, 2 zdjecia, sae + irc
kiedy: 12.11.2010
otrzymane: moje dwa zdjecia podpisane w mojej sae
kiedy: 2.02.2011

Jestem mile zaskoczona, ze dzis cos do mnie przyszlo. Naprawde. Juz na to nie liczylam, bo ostatnio rzadko cos dostaje, a juz na pewno nie tyle na raz :) Moze teraz zaczna mi przychodzic, bo wyslalam naprawde mnostwo listow :)
Jesli ktos jest zainteresowany Alyssa Milano to piszcie. Chociaz wiem, ze wiekszosc z was juz ma ten graf.
No nic.
Jak u Was?
Informujcie mnie o nn.
K.

3 komentarze:

  1. Gratuluje. U mnie nn też z Alyssą :) moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zwłaszcza Salmy Hayek.
    U mnie w końcu nn, serdecznie zapraszam
    lovely-autographs

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym bardzo prosiła o mail Alyssa Mialno. To jest mój possibility19@yahoo.com Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.