Obserwatorzy

środa, 22 grudnia 2010

Jeden.... z wymarzonych!

Hello.
Myslalam, ze juz nie bede miala sie czym pochwalic a tu dzis taka niespodzianka. List z Kanady - obstawialama 2 aktorki.... i byla to jedna z nich, a mianowicie Laura Vandervoort - Kara ze "Smallville". Bardzo ja lubie i podobala mi sie w tej roli. Ja jako maniaczka serialii jestem bardzo zadowolona.
Odeslala mi takze moj IRC i sama zaplacila za znaczki :)


wyslane: list, sae, irc + 2 fotki
kiedy: 8.11.2010
otrzymane: moje 2 fotki podpisane w mojej sae i moj irc niewykorzystany :)
kiedy: 22.12.2010

Jestem bardzo zadowolona, uwazam, ze jest ona swietna i do tego naprawde sliczna i mila dla swoich fanow. Pozostaje mi czekac na reszte - mam nadzieje, ze tez wkrotce przyjda.

Zabieram sie zaraz za strojenie choinki i potem napisze pare listow! Po Nowym Roku musze troszke powysylac, bo co chwila znajduje kogos nowego.

Moze do uslysznie, jeszcze w tym roku.
Wypchanych skrzynek.
K.

1 komentarz:

  1. gratuluję :) chyba ją znam, bardzo się cieszę z twojej radości xd pozdrawiam, podpisomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.