Obserwatorzy

poniedziałek, 15 listopada 2010

świetny początek tygodnia - 3 nowości.

Hello.
Dziś poniedzialek a moja skrzynka pelna. Dostalam dzis 3 listy - 2 z maila i 1 z prosby listownej.
Alez sie ciesze, szczegolnie, ze odpisala moja ukochana Heidi Klum.

1. Heidi Klum - uwielbiam ja, swietna kobieta!

wyslane: list, 2 zdjecia, SASE
kiedy: 2.11.2010
otrzymane: moje 2 zdjecia niepodpisane, ale 1 duze jej zdjecie z logo, ze jest prawdziwy podpis, notatnik i dlugopis - wszystko z jej logo :) otrzymalam to nie w mojej kopercie i nie z moimi znaczkami :)
kiedy: 15.11.2010
adres:
Heidi Klum GmbH
Postfach 200584
51435 Bergisch-Gladbach 
Germany

2. Jay Leno

wyslane: mail, na jego oficjalnej stronie
kiedy: 17.10.2010
otrzymane: duze zdjecie z autografem i dedykacja :)
kiedy: 15.11.2010

3. Nicole Kidman

wyslane: mail na omegawatches.com
kiedy: 10.10.2010
otrzymane: kartka z podpisem (pp)
kiedy: 15.11.2010

Ciesze sie niesamowicie - bardzo mi zalezalo na autografie Heidi, strasznie ja lubie - swietna z niej babka :)
Dostalam tez jednego RTS, ale na niego czekalam bo sama pomylilam adresy! W sumie jeszcze 3 powinny przyjsc, bo to wszystko na jeden adres wysylalam - na zly adres.
Informujcie mnie o nn.
K.


6 komentarzy:

  1. WOW :))) Gratulacjee!
    Podasz adres do Heidi ?
    buziaki!!!
    www.autografy-ronnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za adres, jesteś super :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga - NN ! Dużo zdjęć ;) Liczę na odwiedziny! Gorąco pozdrawiam ;*
    www.autografy-ronnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    Wiesz co wątpie czy oni się wszyscy na jednym podpiszą, widziałam na fanmailu takich co dostali ale to chyba wielkie szczęście mieli :)
    {autografy-alys}

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ! Lepiej do nich wysłać z każdego z osobna :) moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie pisałaś do omegawathes o autograf Nicole Kidman??? bardzo ją lubie i też troche zbieram autografy ale nie moge tego znaleźć. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!! a jak napisałaś do Heidi Klum?? to znaczy w jakim języku? po angielsku czy niemiecku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.