Obserwatorzy

wtorek, 16 listopada 2010

Leo DiCaprio :)

Hello. 
Dzis tylko krociutka notka, bo nie mam zbytnio czasu. Znow sie nie zawiodlam i czekala dzis na mnie koperta, a w niej swietne foto Leo DiCaprio. Jest to pre print, ale nic nie szkodzi :) I tak mi sie podoba. 

wyslane: list + SAE
kiedy: 2.11.2010.
otrzymane: duze zdjecie z autografem pp
kiedy: 16.11.2010

Wiedzialam, ze Leo wysyla pp, wiec wyslalam tylko liscik i duza koperte zwrotna. Przyszlo bardzo szybko, bo po 2 tygodniach.
Wyslalam dzis do Paula Wesleya, na adres VD. Mam nadzieje, ze sie podpisze :) Czekam na kilka RTS z VD bo wiem, ze na zly adres wyslalam i bede mogla wyslac na dobry. 
Poluje teraz na adres Alyssy Milano - uwielbiam ja, i mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie zdobyc oryginalny podpis, bo wiem, ze w agencji wysylaja tylko pp. Wiec musze pokombinowac troszke - ale juz mam plan :D
A jak tam u Was?
Wypchanych skrzynek zycze :)
Informujcie mnie o nn.
K.

1 komentarz:

  1. gratuluję, mimo, że PP, ale zawsze coś xd życzę Ci Alyssy. pozdrawiam, podpisomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.