Obserwatorzy

środa, 3 listopada 2010

3 nowe autografy!

Hej.
Nie miałam wczoraj czasu napisac, a mam o czym :) Dostalam wczoraj autograf Doris Day - bardzo ja lubie, dlatego tez strasznie sie ciesze z tego autografu. Lubie jak spiewa i do tego taka sympatyczna jest :)
Jakos uwielbiam aktorow i aktorki starej daty, sa tacy - sama nie wiem, ale z ich autografow bardzo sie ciesze.
wyslane: mail
kiedy: 10.10.2010
otrzymane: zdjecie z dedykacja jej i pieska Honey :)
kiedy: 2.11.2010

Dzis dostalam 2 autografy. Jeden od mojego ukochanego Johna Travolty - to juz drugi sutograf jaki od niego mam. Bardzo sie ciesze, bo zdjecie jest swietne, jednak podpis jest raczej nieorginalny, gdyz mam jego zdjecie sprzed lat i sie roznia. 
wyslane: mail
kiedy: 18.11.2010
otrzymane: foto z dedykacja
kiedy: 3.11.2010

No i drugie zdjecie jest od Caprice. Powiem szczerze, ze sama jej za bardzo nie znam i chyba przez pomylke do niej wyslalam maila, bo nie mam tego zanotowanego :D..
Smieszne! Ale ciesze sie, moze ja teraz poznam jak juz mam je autograf.
wyslane: mail
kiedy: ???
otrzymane: foto z autografem (pp)
kiedy: 3.11.2010

Mam tak mnostwo osob, na ktorych autografach mi zalezy, ale musze sie troszke powstrzymac. Bede stopniowo wysylac. Na pierwszy ogien pojda listy do UK :) Mam znaczki, wiec moge powysylac. Potem Francja a Holandia, nastepnie Australia i na koncu USA. Najciezej mi zdobyc znaczki z tego kraju. Tzn. nie jest az tak ciezko, ale mimo wszytsko musze to najpierw policzyc a potem kombinowac.
Czekam tylko na wywolanie zdjec i gotowe. Bede wysylac i niecierpliwie zagladac codziennie do skrzynki pocztowej.
Informujcie mnie o nn.
Buzka.
K.

2 komentarze:

  1. gratuluję świetne grafy :)
    (autografy-alys)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Informuj mnie o nn :) moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.