Obserwatorzy

piątek, 5 listopada 2010

Oczekiwany autograf :)

Hello.
Wczoraj wieczorem wielka niespodzianka na mnie czekala. Wrocilam za zakupow, bardzo udanych :D.. a tam czekaja na mnie 2 listy. Jeden od Johna Travolty - znow :D... ale to nic! Ten samo co ostatnio.
Za to drugi byl dla mnie mila niespodzianka. Byl z Hong Kongu, wiec juz wiedzialam, ze to od Jackie Chana!
Uwielbiam go. 


wyslane: list, 3 okładki dvd, sae + 2x IRC
kiedy: 15.10.2010
otrzymane: wszystkie 3 podpisane :)
kiedy: 4.11.2010
adres:
ten co wszedzie jest podany do Hong Kongu :)

Jestem bardzo zadowolona, to jeden z moich wymarzonych podpisow i moj pierwszy sukces, w ktorym ja cos wysylam do podpisania! Wczoraj przyszly moje wywolane zdjecia, wiec jeszcze wieczorkiem poszlam wyslac pare listow do UK, 2 do USA i 1 do Indii.
Mam nadzieje, ze szybciutko i wogole dojda. Do UK mialam znaczki od kumpla, ktory siedzi w Anglii, do Indii i USA poslalam tylko SAE, bo nie mialam ani IRC ani znaczkow. Ciezko je u mnie zdobyc i na dluzsza mete sa drogie, dlatego musze kombinowac ze znaczkami amerykanskimi. Narazie nie wysylam bo nie mam nic, ale mam juz przygotowane i jak dostane znaczki to polece z nastepnymi. Chcialabym do konca roku jeszcze kilka listow poslac. Mam tak mnostwo osob, na ktorych mi zalezy... mam nadzieje, ze sie uda :) 
Informujcie mnie o nn.
Buziaki.
K.

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga www.autografy-ronnie.blog.onet.pl (dawniej Autografy-Atinki ;))
    Będzie mi bardzo miło, gdy odwiedzisz mój blog, i zostawisz komentarz.

    xoxo Ronnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej :))
    U mnie nowa notka ! Zapraszam serdecznie ;D
    www.autografy-ronnie.blog.onet.pl
    xoxo Ronnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.