Obserwatorzy

wtorek, 26 października 2010

26.10.2010 -> 22 autografy z Celebrity Merchandise.

Hello.
Dzis u mnie miła niespodzianka. 22 autografy w jednej kopercie :)
Wszystkie z Celebrity Merchandise:


Babyface
Alec Baldwin
Joe Cocker
Wiliam Defoe
Ralph Fines
Richard Gere
Jamie Gertz
Samuel L. Jackson
Ashton Kutcher
Anna Paquin
Rebecca Romijn
Kyra Sedgwick
Charlie Sheen 
Martin Sheen
Ella Travolta
Cindy Turlington
Vince Vaughn
Barry Watson
Forrest Withaker
Elijah Woods
Billy Zane

Wszystkie PP i jedno oryginalne:
Chad Michael Murray

wysłane: mail
kiedy: 15.10.2010
otrzymane: 26.10.2010

Czekałam bardzo króciutko :)
Wish me luck :)
Informujcie mnie na bieżąco!
K.

5 komentarzy:

  1. Hej. Mogłabyś się podzielić adresem? Bardzo Cię proszę. Tutaj jest mój e-mail: kinga4114@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    możesz informować mnie o nowych notkach?
    podasz adres e-mail na jaki pisałaś? będę wdzięczna :)
    pozdrawiam
    (autografy-alys

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ( autografy-alys )

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaki adres pisałaś podaj mi go na e-mail michalek17074@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mogłabyś się podzielić tym adresem? Byłabym bardzo wdzięczna. I jeśli mogę spytać co napisałaś w e-mailu? Prosiłabym Cię o napisanie tego adresu e-mail u mnie w komentarzu. Komentarze moderuję przed opublikowaniem, więc jeśli nie chcesz - komentarz nie pojawi się na blogu i pozostanie tylko dla mojej informacji. ;)
    Serdecznie pozdrawiam i liczę na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.