Obserwatorzy

wtorek, 17 maja 2016

Jean Claude Van Damme - MOST WANTED EVER!

Jean Claude Van Damme - nadal nie wierzę, że w końcu udało mi się zdobyć autograf od mojego najukochańszego aktora! Uwielbiam go odkąd pamiętam, wychowałam się na jego filmach i do dziś je namiętnie oglądam! Pisałam do niego odkąd zaczęłam zbierać autografy czyli od 2010 roku! A tu nagle dostaję odpowiedź na list, który wysłałam na prywatny adres w 2013!
Niesamowite ....

[eng.]
Omg! Omg! Omg! 
I actually still can`t belive this is happening! I am the biggest Jean Claude Van Damme fan here in Poland, saw all movies 1000 times and just love this actor no matter what. Since I started to collect autographs in 2010 I wrote to him every year and nothing - till today! I wrote to him in 2013 to a private address I found, I don`t even know how I found it, but today I got my 2 pictures signed and personalised!!!




wysłane: 2 zdjęcia, list, sase.
sent: 2 photos, letter, sase.
kiedy/when: 03.06.2013
otrzymane: moje 2 zdjęcia podpisane i z dedykacją
recived: my 2 pictures signed and personalised
kiedy/when: 17.06.2016
address: PRIVATE ADDRESS

1 komentarz:

  1. Witaj!
    WoW! Naprawdę wspaniały sukces, serdecznie gratuluję! Cieszę się, że udało Ci się spełnić jedno z Twoich marzeń ;) Ha, prywatny adres, a mimo wszystko trzeba było czekać te kilka lat... ;)
    Pozdrawiam, BarteK
    [www.autografy-bartek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.