Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2013

2013.

Witam Was w Nowym Roku!
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze! Zdrowia, szczęścia, spełnienia wszelkich marzeń, zdobycia wymarzonych autografów i oby ten rok był pomyślny pod wszystkimi względami :*
K.

***
Jako, że już mamy Nowy Rok, to powinnam zrobić podsumowanie 2012 roku. Wysłałam sporo listów i na ok. 3/4 jeszcze czekam :) Zawsze informuję Was na bieżąco, więc nie ma co podsumowywać!
Dodałam listę wysłanych listów z miesięcy listopad i grudzień, a już niedługo zaczniemy nową - styczniową. 
Mam przygotowane sporo listów i z pierwszymi już jutro idę na pocztę.

***
Taka mała informacja dla osób piszących mi maile. Bardzo chętnie pomogę, naprawdę! Ale tylko jak macie konkretne pytania. Wszelkie pytania typu -> Opisz mi proces zdobywania autografu, napisz mi krok po kroku co mam zrobić, podaj mi adres do .. i tu lista osób a jeszcze najlepiej jakby to były maile, żeby można było tylko kopiuj/wklej zrobić itd. Będę po prostu ignorować!
Przepraszam, ale każde kolejne 10 czy 20 maili z takim zapytaniem może znudzić i zdenerwować.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi i każdy rozumie!
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.