Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2012

Michael Douglas mega success via venua!

Michael Douglas 

wyslane: 2 zdjęcia, list, sase.
sent: 2 photos, letter, sase.
kiedy/when: 23,07.2012 
otrzymane: zdjecie podpisane z dedykacją
recived: photo  signed and personalised
kiedy/when: 21.08.2012
adres: vv  "Behind the Candelabra" - nadal aktualny/still valid

IMPOSSIBLE ;]
Nie mogę uwierzyć, że odpisał! Tym bardziej, że nie widziałam nigdzie jego sukcesu!
K.

P.S. Zapraszam na mój Fanpage na Facebooku. Tam wszystkie moje zdobycze ładnie posortowane, będziecie na bieżąco z wszystkim :) Jeśli kogoś interesuje!

11 komentarzy:

  1. Oooch, to faktycznie MEGA sukces! Bardzo gratuluję i pozdrawiam, a przy okazji zapraszam do siebie. :)
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Czy mogłabyś mi podać adres na plan zdjęciowy bo niestety nie mogę znaleźć a na fanmail.biz nic nie ma będę wdzięczna. Mój nick meandmeshow1 na forum blisko gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresu nie mam przy sobie, także pomogę dopiero za kilka dni jak dostanę mój zeszyt z adresami :) Napisz do mnie za parę dni, żeby się przypomnieć. W poniedziałek powinnam go mieć.

      Usuń
  3. Hej Karola podeślij mi adres VV Douglasa na priv?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !!!
    zapraszam do mnie :)
    www.autografyprzemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!

    http://autografy-tyski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, ja otrzymałam własnie odpowiedz od kobiety o tym samym nazwiksu ;)

    zapraszam do mnie - magia milczenia w Harrym Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ogromnego sukcesu! Jest szansa, że zdradzisz mi adres, na jaki pisałaś? Nigdzie nie mogę go znaleźć, a zależy mi na autografie Douglasa. Jakby co, mój mail: tritlenek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję świetnego sukcesu ;) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Gratuluję tego autografu :) moglabys podać mi jego adres ? Bardzie mi zalezy , a nie wiesz do kiedy jest aktualny ? Mój mail : anna.wiselka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.