Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2012

Aktualizacja strony.

Dziś zrobiłam małą aktualizację strony.

1. Dodałam zakładkę ODWIEDZAM - są tam blogi, które odwiedzam, przydatne stronki i fora.
2. Odświeżyłam zakładkę SPRAWDZONE ADRESY - kilka już dodałam i na bieżąco będę dodawać.
3. Dodałam ETYKIETY z prawej strony, będzie łatwiej znaleźć interesujące was posty.

Zabieram się dziś za pisanie kilku listów, m. in. do Michaela Douglasa i Matta Damona via venua. 
A także na plan filmu Vampire Diaries, do kilku aktorów, których ścigam :) I kilka listów, które pójdą na adresy agencji.
Do tego poszukuję kilku adresów VV i muszę wyszukać zdjęcia do wywołania. 

Podoba Wam się taka zmiana?
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.