Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2012

Alan Rickman - nareszcie!

Alan Rickman - wspaniały aktor znany m.in. z filmów "Szklana Pułapka", "Robin Hood", "To właśnie miłość" i wielu innych. To było moje trzecie podejście do zdobycia jego autografu. 2 razy pisałam na agencję w UK, ale zawsze ten sam list dostawałam z powrotem, że pan Rickman jest za granicą i nie może teraz podpisać. Ale znalazłam adres do NY, gdzie grał w sztuce. I w końcu za 3 razem się udało :)


Wysłałam zdjęcia z moich 2 ulubionych jego filmów - ze "Szklanej pułapki", gdzie grał terrorystę i z "Robin Hooda" gdzie grał złego szeryfa z Nottingham :)

wyslane: list, sase, 2 zdjecia .
sent: letter, sase, 2 photos.
kiedy/when: 19.12.2011
otrzymane: moje zdjecia podpisane i z dedykacja w mojej sase.
recived: my photos  signed and personalised in my sase.
kiedy/when: 31.01.2012
adres: VV "Seminar" on Broadway


 To mój pierwszy sukces w tym, 2012 roku. Czekam na więcej. 
Póki co wysłałam 2 listy do Collina Farrela i do Olivi Wilde na adres VV :) Zobaczymy.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję !To prawdziwy sukces .Czasami trzeba dużorazy próbować aby zdobyć swój wymarzony graf.Dodasz mnie do linków ?Zapraszam na nn:)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaję do linków, jednak nie mogę u Ciebie komentować ;/.. nie wiem dlaczego!

      Usuń
  2. Gratulacje ;)
    Chociaż chyba pan Alan jest najbardziej znany jako Snape i dziwi mnie, że o tym nie wspomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze jest właśnie z tego filmu znany - ale ja nie oglądałam Harryego i bardzo go lubie właśnie w tych starych filmach :)

      Usuń
  3. Gratuluje autografy. Ja tez mam kilka o których marze, ale wysłałam jak na razie tylko prośby ;-) Zobaczymy co z tego wyjdzie... Zapraszam http://autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie masz nic przeciwko to chętnie dodam Cie do linków ;-) www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz cię zabije, a potem poćwiartuje twoje zwłoki i ukradnę ci ten autografy!!! Uwielbiam go!! Booooosz ale ja ci zazdroszczę! Chyba za raz oszaleje.... Farciara. Po za tym mówią do 3 razy sztuka xD. W komentarzu napisałaś, że nie oglądasz HP. Ja ten film uwielbiam, ale wkurza mnie, że większość kojarzy Ar z roli Snape'a. To tak genialny aktor, że... Strasznie się denerwuje, jak niektórzy kolekcjonerzy, chcąc mieć jego autograf tylko ze względu na HP. Mam nadzieje, że takich jak my (kojarzących go z innych filmów) będzie coraz więcej.
    Całuski Lilly {salom}
    PS. Co do niego pisałaś? Chodzi mi o treść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jakże zazdroszczę! Gratuluję sukcesu :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci zazdroszczę ;) Gratuluje, uwielbiam tego aktora, też zamierzam do niego wysłać, ale za każdym razem zapominam.
    Dziękuję za dodanie do linków. Też cię dodałam :).
    atagerka

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nowa notka! zapraszam ;-) www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nn.http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! U mnie nn ;) Zapraszam: http://aggy-autografy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę, dodaj mnie do linków ;) Zapraszam: http://aggy-autografy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!!
    I arrived to that blog because I watched it at fanbiz, because I want to receive an Ashley Benson's autograph. I'm from Spain and I don't know how I need to do to send it and how many time takes to arrive an autograph, generally.

    Sorry for the bad writing, I hope you understand me (I explain me very bad).

    Best wishes,
    Alma

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też - nareszcie autograf Alana <3 prawie oszalałam ze szczęścia

    Alma, puedo explicarte un poco en espańol si quieres.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.