Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2011

Gary Sinise!

Hello.
Wczoraj dostalam tylko jeden list - byl od wspanialego aktora Gary Sinise. Uwielbiam go juz od bardzo dlugiego czasu, zanim zaczal grac w CSI. Strasznie mi sie podobal w "Okupie", "Apollo 13", "Impostor", "Zielonej mili"  i "Oczach weza". Swietny z niego aktor, wiec jestem bardzo szczesliwa z tego zdjecia, szczegolnie, ze jest z dedykacja!

[eng]
Yesterday I recived one envelope, from the wonderful actor - Gary Sinise. I love him for a very long time, long before he started to play in "CSI: NY". He was wonderful in "Ransom", "Apollo 13", "Impostor", "The green mile" and "Snake eyes". I am very happy, because he signed my photo and personalised it :)


wyslane: list, zdjecie, sase
sent: letter, photo, sase
kiedy/when: 5.01.2011
otrzymane: moje zdjecie podpisane i z dedykacja w mojej sase.
recived: my photo in my sase with personalisation
kiedy/when: 9.03.2011
adres/address: plan CSI/ CSI set

K.

3 komentarze:

  1. Gratuluję :D Ja wczoraj dostałam o Laury Lepisto i Kat von D(autografykatie) :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) moje-autografy-adresy

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! This is wonderful. I am happy for you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.