Obserwatorzy

wtorek, 8 lutego 2011

Jim Belushi i Charlize Theron!

Hello.
Dzis czekaly na mnie 2 koperty. Obie to moje SASE, wiec wiedzialam, ze beda to moje zdjecia wyslane do kogos, na kim  mi naprawde zalezy. I co? Jim Belushi - podpisal mi wszystkie 3 zdjecia jakie mu poslalam!!!
I Charlize Theron - uwielbiam ja :) Wprawdzie podpisala mi tylko jedno zdjecia, ale to drugie mam zamiar znow do niej wyslac :)

1. Jim Belushi - wspanialy aktor, uwielbiam go za role w "K9", "Red Heat" i "According to Jim" :)







wyslane: list, sase, 3 zdjecia
send: letter, sase, 3 photos
kiedy/ when: 21.01.2011
adres: latwy do znalezienia na fanmailu :)
address from fanmail.
otrzymane: moje 3 zdjecia podpisane i z dedykacja! w mojej sase
recived: my 3 photos signed and personalised in my sase
kiedy/ when: 8.02.2011 ( po zaledwie 2 tygodniach!)

2. Charlize Theron - swietna aktorka, byla boska w "Hancock" :)

wyslane: list, sase, 2 zdjecia
send: letter, sase, 2 photos
kiedy/ when: 29.11.2010
adres: z fanmaila :)
address from fanmail.
otrzymane: moje 2 zdjecia, z czego 1 podpisane. W mojej sase.
recived: my 2 photos, but only 1 signed, in my sase.
kiedy/when: 8.02.2011


Nie mam ostatnio czasu na napisanie nowych listow. W dodatku czekam na 2 IRC, bo nie mam znaczkow do Kanady i na 3 RTS bo pomylilam adres :D... wiec czekam by wyslac na wlasciwy! Ale to adres na plan filmowy, i wiem, ze kreca jakos do 17.03 wiec mam czas. Ale fajnie jakby w tym tygodniu doszly te RTSy, zebym mogla je poslac.
Moze jutro uda mi sie popisac kilka listow, bo zdjecia wywolane juz czekaja i az sie prosza o wyslanie.
Wczoraj tez dostalam autograf, i taka bylam szczesliwa, aleeeee... niestety zdjecie bylo cale zamazane ( moja wina, bo drukowalam sama na zlym papierze ) i musze poslac do niego jeszcze raz. Narazie nie powiem kto to, ale baaardzo go lubie i wiem, ze jeszcze kreci wiec... w piatek wysylam :)
Wypchanych skrzynek zycze!
Buziaki.
K.

1 komentarz:

  1. gratuluję serdecznie :) twoja kolekcja jest strasznie wartościowa, też mam zamiar wysłać kilka listów, ale wiesz... szkoła. pozdrawiam, podpisomanka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.