Obserwatorzy

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Scott Adkins! OMG the one and only Yuri Boyka.

Hello,
dawno nie pisałam, ale to dlatego, że u mnie pustki. Dziś cudowności u mnie, a mianowicie Yuri Boyka czyli Scott Adkins! Boooziu jak ja go uwielbiam. Pisałam do niego już mnóstwo razy ale ciągle nic, w końcu gdy zobaczyłam, że ma być w Polsce to musiałam coś wykombinować. Na szczęście pewna cudowna osoba mi pomogła i tak oto .. dla Karoliny od Scotta <3

[eng.]
I still can`t belive this right now. I wrote to Scott a few times but never got anything back. When I saw he is going to be here in Warsaw I had to write him. Thanks to a wonderful person, who got this for me, I finally have this signature! Thank You <3






2 komentarze:

  1. Gratulacje ! Wspaniały sukces - zazdrościmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!!!
    zapraszam: http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.