Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Katarzyna Lenhard - Germanys Next Top Model.

Katarzyna Lenhard - modelka, uczestniczka Germanys Next Top Model. Wprawdzie nie wygrała, ale tak bardzo mi się podobała, że musiałam do niej napisać. To jedyna taka, początkująca modelka, którą tak bardzo polubiłam. Czekałam na odpowiedź prawie rok! Ale się udało :) Napisałam jej list po niemiecku, mimo, że jest ona z pochodzenia Polką to nie byłam pewna na ile włada jeszcze naszym językiem ;) A ona mi na karcie pięknie po polsku napisała! Uroczo :)

P.S. Wkleił mi się błędny adres na zdjęcie -> autografygwiazd.blogspot.com




wyslane: 2 zdjęcia, list, sase.
sent: 2 photos, letter, sase.
kiedy/when: 09.07.2012 
otrzymane: dostałam 3 podpisane karty, z dedykacją :) brak moich zdjęć.
recived: I got back 3 signed cards, one personalised to me, none of my photos came back.
kiedy/when: 24.06.2013
address: 
Katarzyna Lenhard
Postfach 191746
14007 Berlin
Germany

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.