Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2012

Pustki! A wysyłam do...

Dziś wprawdzie nic nowego nie dostałam, ale jestem w trakcie pisania kilku listów.
Jutro wysyłam do:

* Tom Hardy (vv)
* Rosie Huntington - Whitley (vv)
* Charlize Theron (vv)
* Steve Buscemi (agencja)
* Aaron Eckhard (agencja)
* Laura Vandervoort (agencja, wysyłam po raz kolejny)

Co do adresów VV, to narazie nie jestem pewna czy są one dobre. Jak dostanę jakąś odpowiedź to na pewno się pochwalę i każdy kto również będzie chciał adres może do mnie pisać, chętnie przekażę. Jest on ważny do grudnia (chyba) więc będzie czas. Póki co, nie jestem pewna na ile jest dobry! A nie chcę go udostępniać na blogu, bo wiem... że będzie zbyt dużo listów i nikt już nie dostanie odpowiedzi ( tak jak to było z Anne Hathaway i adresem Les Miserables).

Wish me luck :)
K.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.