Obserwatorzy

środa, 5 października 2011

Pustki + Drew Seeley (zaległy).

Hello.
Od ostatniego postu minął ponad miesiąc i w tym czasie nie dostałam nic nowego. Pusto. Codziennie z nadzieją patrzę do skrzynki, a tam nic specjalnego na mnie nie czeka. Niestety.
Zapomniałam o jednym autografie, ale nie jest on jakoś szczególnie ważny. Szczerze się przyznam, że wysłałam tylko po to, by sprawdzić czy naprawdę mi odpisze.
Ogromne było moje zaskoczenie jak po niecałym tygodniu dostałam odpowiedź.
Dotychczas widziałam go tylko w jednym filmie "Kopciuszek: roztańczona historia" z Seleną Gomez. Ale może w przyszłości mnie zaskoczy jakąś cudowną rolą i będę szczęśliwa, że już mam jego podpis, z dedykacją.
Drew Seeley.

wyslane: email .
sent: email.
kiedy/when: 25.08.2011
otrzymane: 2 zdjęcia podpisane i z deykacją.
recived: 2 photos  signed  and personalised.
kiedy/when: 31.08.2011
adres: oficjalna strona

Ostatnio wysłałam znów kilka listów. Tym razem wszystkie na jeden plan filmowy. Jako, że uwielbiam bohaterów filmów akcji, więc musiałam napisać na plan "Niezniszczalnych 2". Zobaczymy czy ktoś mi odpowie, póki co nawet nie jestem pewna czy mam dobry adres. Pozostaje czekać.
Buziaki.
K.

8 komentarzy:

  1. Gratki :)

    U mnie też zastój. Sama muszę wysłać kilka listów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałyśmy Cię do obserwowanych blogów. Mamy nadzieję na rewanż :-) Pozdrawiamy Mati i Pati.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam, NN !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i zapraszam, tez mam taka zdobycz, ale dostalam jeden autograf, ciekawe ;-)Zamieszcze moze jutro, bo mam jeszcze kilka zaleglych do pokazania. http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nn. Zapraszam :)

    http://autografy-katie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć . U mnie nowa notka ;) zapraszam do przeczytania : autografy michala

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie a ja mam autograf Natalii Leszcz i Klaudii Dudak (klaudzia) mapewno jej nie znacie bo jest jeszcze mało znana ale ma przepiękny głos i sama też jest super !! wystarczy napisać na jej e-maila i reszty się dowiecie (klaudiska9520@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Gratuluje autografu :). Mam dwa pytania. Kiedy przeglądałam twój blog zobaczyłam autograf Jensena Acklesa - czy to prawdziwy autograf czy PP? Jak zdobywasz znaczki z USA do Polski?
    Pozdrawiam ;)
    atagerka (www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :* Na pewno Cię odwiedzę. Na wszystkie pytania odpowiem pod waszym pytaniem lub na maila jeśli zostawicie. Gdy piszę, że adres prywatny to niestety ale go nie będę publikować :)

Thank you for every comment :* I will visit you for sure! If you have any questions I will answer them under your question or will send you an email if you want. If I write that I used a private address I will not public it.